Veelgestelde vragen

Maken jullie ook producten naar wens?

Kan je in onze shop niet vinden wat je zoekt? Wil je een bepaald product uit onze shop aangepast hebben? Of heb je andere specifieke wensen of ideeën? Neem dan gerust contact op met ons. Wij kunnen maatwerk leveren  en een uniek ontwerp maken op basis van jou wensen. Graag denken wij met je mee. Jouw wensen.....dat frezen we wel!

Wat is de levertijd?

Alle onze producten zowel maatwerk als niet- maatwerk producten worden op bestelling voor jou gemaakt. Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 weken. Dit is een indicatieve levertijd en hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

De levertijd hangt af van het product dat we voor jou mogen maken. De droogtijd van onder andere epoxy, verf- of laklagen zijn bij sommige producten een bepalende factor hierin. Zo neemt het maken van bijvoorbeeld onze huisnummerborden met epoxy meer tijd in beslag, omdat dit product in fasen gemaakt wordt. Zowel de epoxy als de laklaag heeft voldoende tijd nodig om te drogen en uit te harden. Uiteraard doen wij altijd ons uiterste best om jou bestelling zo snel mogelijk te maken.

Wat zijn de betalingsmethoden?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, SEPA overboeking, Bancontact (België) of vooraf overmaken via bankoverschrijving.

Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is niet mogelijk, omdat alle producten op bestelling gemaakt worden. Bestellingen die via onze shop geplaatst worden, dienen vooraf betaald te worden. Na het plaatsen van je bestelling en het ontvangen van de betaling, gaan wij voor je aan de slag.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat is geen enkele probleem.

Na ontvangst van je product heb je tot 14 dagen, zonder opgave van reden, de tijd om aan te geven aan ons dat je het product wilt retourneren. Stuur hiervoor een mail naar mail@heldercnc.nl. Vermeld in deze mail het ordernummer van je bestelling, zodat wij je retourzending sneller kunnen verwerken. Nadat je per mail hebt aangegeven bij ons je product te willen retourneren, heb je 14 dagen de tijd om het product naar ons te versturen. Let wel, de kosten voor retourzendingen zijn voor jou eigen rekening.

Wanneer wij jou mail hebben ontvangen zullen wij binnen 2 werkdagen en bevestigingsmail sturen met de verzendinformatie. Verstuur het product en alle toebehoren, zover dat redelijkerwijs mogelijk is, in originele staat en verpakking retour aan Helder CNC. Zodra wij jou retourzending hebben ontvangen, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.

 

Ons retouradres:
Helder CNC
Robijn Reijntjesstraat 77
1785EM Den Helder

 

Let op:  Gepersonaliseerde en maatwerk producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen derhalve niet geretourneerd worden. Indien een product hieronder valt, wordt dit aangegeven bij betreffend product in onze shop.

Het herroepingsrecht is alleen van toepassing op consumenten en niet op zakelijke klanten. Heb je een zakelijke bestelling gedaan bij ons en wil je deze retourneren? Neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn product retour gestuurd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij je retour gestuurd product hebben ontvangen zullen wij zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, het aankoopbedrag bijschrijven op je bankrekening.

De verzendkosten voor het retour sturen van het product zijn voor eigen rekening en die vergoeden wij niet. Indien het product gebruikt of beschadigd is, kunnen wij kosten voor de waardevermindering in rekening brengen.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Den Helder en Julianadorp komen wij je bestelling kosteloos aan huis brengen. Selecteer hiervoor de optie "bezorgservice" tijdens het bestelproces.

Voor verzending binnen Nederland rekenen wij voor een brievenbuspakket € 4,10 en voor pakketpost € 6,75. Voor verzending naar België hanteren wij andere tarieven. Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je in het afrekenscherm zien wat de verzendkosten bedragen.

Boven de € 75,- verzenden wij gratis door heel Nederland.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Zodra de bestelling geplaatst is, is deze definitief en gaan wij aan de slag met het maken van jou product(en). Het is dan in principe niet meer mogelijk om een wijziging door te geven. Mocht je toch iets willen wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met ons. Dan bekijken wij of het nog mogelijk is om de aanpassing of wijziging door te voeren.  Indien wij reeds gestart zijn met het maken van jou product, dan kunnen wijzigingen helaas niet meer worden doorgevoerd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden onze bestellingen via PostNL als brievenbuspakket of pakketpost. Indien je bestelling via pakketpost wordt verstuurd krijg je van ons een Track & Trace code om je bestelling te kunnen volgen.

Ik heb een verkeerd adres doorgegeven. Kan ik deze nog wijzigen?

Wanneer je per ongeluk een verkeerde bezorgadres hebt doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons. Wij proberen dan het bezorgadres van je bestelling nog te wijzigen, indien deze nog niet verzonden is.